Problem s X a S3 Trio64v2

David Nebesky david na musicabona.com
Sobota Leden 12 16:05:49 CET 2002

Dobry den,

pokousim se nainstalovat RH 7.2US na stary pocitac s grafickou kartou S3
Trio64v2. Instalace probehne graficky OK az do okamziku nastaveni X, coz se
nepovede. Ani nasledne nastaveni Xconfiguratorem nepomuze, dokonce ani v
rozliseni 640x480x8bit. Pokud pouziji server XF86_S3, hlasi chybu 'couldn't
open default font "fixed"', XFree86 zase 'Unable to load default required
modules'. Chybu se serverem XF86_S3 znam z dob, kdy jsem mel pocitac s kartou
S3 Trio 3D, ale neporadil jsem si s tim jinak nez vymenou karty s jinym
pocitacem, na kterem bezely win.

Dival jsem se do archivu a nic jsem pres znacnou snahu nenasel, jsem si ale
jisty, ze to jiz zde bylo reseno. Pomuze mi nekdo? Diky.

	David Nebesky