Problem s X a S3 Trio64v2

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Leden 14 12:32:07 CET 2002

Ciao

tahle karta urcite jede, mam starsi pocitac s jeste S3 Virge (!) a
k plne spokojenosti ho pouzivam pod Xfree 4.1.0.

Nejprve bych premyslel nad tim fontem, nemuze to najit fixed font.
Je nainstalovany, muze ho pocitac spustit? U RH se pri automaticke
instalci spousti xfont server, pomuze ho vypnout a nastavit?
Pripadne vyradit z provozu uplne? stejne by zbytecne zatezoval...

Pokud to prestane hlasit tu hlasku, tak bych zalaborovla s ovladcem.
Melo by jet uz (neakcelerovane) s VGA generic nebo SVGA ovladacem.
Taky by mohlo pomoct trosku ponastavovat parametry (viz manual a README)
ovladace. Pomaha zvlastne pokud je tam nejaky HW problem.

Ten ty ale asi nemas, tady je zrejme problem s tim fontem.

FH