qmail (odeslani posty) a procmail (rozhozeni posty k uzivatelum)

petrp petrp na volny.cz
Neděle Leden 13 21:32:03 CET 2002

Ahoj vespolek,

na zacatek, co bych chtel docilit. Na SuSe 7.0 chci mit smtp server a chci
se pripojovat modemem na Inet. Dynamickou IP prideluje provider. Z toho, co
je, jsem vybral qmail+fetchmail. Na vytaceni pouzivam wvdial.

1) Je k teto konfiguraci seriamail vubec potrebny?

2) Podarilo se mi vyhodit sendmail, prelozit a nakonfigurovat qmail podle
livewithqmail (na to, ze jsem to delal poprve, tak jsem byl prekvapen).
Jelikoz to fakt delam poprve, trochu se v tom placam i s ruznymi FAQ, jak
donutit, aby qmail odeslal po propojeni k providerovi ven. Da se to udelat s
"qmailctl flush" popripade jak?

3) Fetchmail mi stahne postu. A ja ted potrebuju, abych ji rozhodil k dvema
uzivatelum. Fetchmail se da taky nakonfigurovat, aby postu rozhodil k
uzivatem? Nebo na to je jen procmail? U procmailu jsem se v manualove
strance dost ztratil. Takze nevim, jak vubec procmail pouzit, abych postu
roztridil. Muzete mi poradit, jak s procmailem nalozit?

Diky

Petr