sitove nastaveni

Pohodar pohoda na seznam.cz
Neděle Leden 13 21:52:44 CET 2002

Bradman wrote:

> Caues,
>
> a zkousel jsi iptables (na chvilku) vypnout uplne a zkusit to pak ? Podle me
> ti to tam kazi nejaky firewallovy nastaveni pro vnitrni sit - mozna :-)
> A pripojujes pres dial-up nebo pres kabel ?
> A co ti pise dmesg nebo /var/log/messages ? (po tom co zkusis pingnout)

pripojenej jsem pres kabel.
v messages jsem nic nenasel :-(
ale mel jste pravdu - pokud vypnu iptables uplne, tak je to v pohode.
Myslel jsem, ze vyse uvedenymi vychozimi pravidly dosahnu stejneho
efektu, ale evidentne ne. Co tam mohlo jeste zustat po tomto
"vynulovani"? mohla by to delat maskarada?
kazdopadne diky za dobry tip!