sitove nastaveni

Bradman bradman na seznam.cz
Neděle Leden 13 19:58:42 CET 2002

Pohodar wrote :

>Zdravim,
>
>podelil by se nekdo o par tipu na vyreseni problemu s nastavenim site?
>(RH 7.2)
>
>mam problem s ping po lokalni siti. na Net je vse v poradku, ale pokud
>chci pingnout treba i na localhost, tak mi to pise not permitted.
>Na firewallova pravidla pouzivam iptables, ale rekl bych, ze zde problem
>neni, pac to nejde, ani kdyz udelam iptables -F a nastavim implicitni
>politiku (INPUT,OUTPUT,FORWARD) na ACCEPT.
>
>I routovaci tabulka se mi zda v pohode - route add localhost lo

> [...]

Caues,

a zkousel jsi iptables (na chvilku) vypnout uplne a zkusit to pak ? Podle me
ti to tam kazi nejaky firewallovy nastaveni pro vnitrni sit - mozna :-)
A pripojujes pres dial-up nebo pres kabel ?
A co ti pise dmesg nebo /var/log/messages ? (po tom co zkusis pingnout)

Mej se

Bradman

"STOP buying GARBAGE , try LINUX !!!"