beginer: openLDAP v 1.2

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 13 20:24:01 CET 2002

   From: "Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
   Date: Sun, 13 Jan 2002 19:06:23 +0100 (MET)

Zdar,

   > To mas z toho, ze nemas zakladni softwarove vybaveni, jako je metamail.

;-) K čemu je to potřeba? Pokud můj e-mailový klient něco neumí, tak abych
náhodou o něco nepřišel? ;-) No jo, ale já používám Gnus...

   > Nicmene nejaky dobrak naucil BASE64 i uuencode (opsna -m), akorat se musi
   > odstranit smeti, co to prida na zacatek i na konec.

Se mnou je těžká práce:

pavel na SnowWhite:~> uuencode
bash: uuencode: command not found

   > Tys' nerikal, ze to musi mit nejaky smysluplny obsah. :)

Já jsem bral jako implicitní, že každý kdo bude odpovídat na takový e-mail
ví, jak se generuje LDIF.

   > Ted vazne...pokud ma by vstupem text v kodovani, rekneme ISO 8859-2,
   > a vystupem jeho tvar zakodovany v UTF-8 a pak BASE64, tak se to da porad
   > udelat relativne snadno:

Ano, a pokud to budu chtít např. z

c:: xIxlc2vDoSByZXB1Ymxpa2E=
street:: Smlub8SNYW5za8OhIDc=
postalCode: 252 19
info:: VGVzdGluZyB1bmljb2RlINGP0LLQtdGA0YLRiyDDpyDEm8WhxI3FmcW+w73DocOtw6kgxaTE
 xZjFoMWkxb0=

dostat zpět tak budu zase skriptovat jako šílenec? Ne děkuji. Já v tom
problém nevidím, myslím, že věcmi jako grep, sed, awk, tr, sort, tr
apod. vládnu poměrně velmi dobře (ostatně lsd.linux.cz bylo celé napsané
v awk ;-). Ale co ostatní uživatelé? I tohle je jeden z problémů, které by
podle mého názoru měl projekt OpenLDAP ve své dokumentaci řešit. No
a základní nedostatek je, že ještě nemají hotový LDIF mód pro Emacs ;-)
--
Pavel Janík

Terminate input by end-of-file or marker, not by count.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)