beginer: openLDAP v 1.2

Roman Slechta roman na cns-net.cz
Pondělí Leden 14 08:17:17 CET 2002

    Ahoj,

no tak kdyz tam nepujde zapisovat tak to potrebuju asi nejakeho klienta,
vim ze to tu bylo uz probirane. Ale preci jenom to zkusim. Nemate nejaky
tip?

            Roman Slechta

"Radovan Raszka" <radovanr na zl.cz> píše v diskusním příspěvku
news:a1k1d5$fd1$1 na news.eunet.cz...
pokud k tomu pristupuijete outlookem, netreba zadavat zadne jmeno a heslo -
outlook totiz data jen cte (samozrejme na openldapu musi byt povoleno cist
anonymne). Jinak bych doporucil www.openldap.org - je tam nejaky quick tour
guide a kdyz si to prectete, bude to jasne. Postupoval jsem stejne a nebyl
zadny problem (ja teda ma openldap 2.0.7 z redhatu, ten 1.2 je opravdu out
of date...)
--
Radovan Raszka