zkusenosti se skenery - Genius ColorPage HR6V2 USB

jarda.kosulic na centrum.cz jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Leden 14 19:47:50 CET 2002

Dne ne 13. leden 2002 16:01 jste napsal(a):
>   Je to paralelni scanner, na USB scanner BACHA!!! Je to vetsi zmetek,
> mnohem mizernejsi optika a vubec cely hw...

Nevim, ktery USB scanner mate na mysli, ale ja mam Genius ColorPage HR6V2 USB
a jsem s nim spokojen (optika je IMHO stejna jako u LPT verze, prenos dat je
podstatne rychlejsi). Dneska uz je asi prekonan, ale stale se prodava, tusim
ze za solidni penize, ma i tlacitka (jeste jsem se nepokousel je pod Linuxem
rozchodit) Kdysi jsem se ptal na driver tady a pak i nekdo jiny, nedavno jsem
nasel driver pro scannery Plustek, se ketrym muj scanner pod sane bez
problemu chodi :)) Ale kdybych mel kupovat ted, tak se nejdriv podivam do
seznamu USB scanneru podporovanych primo Sane, je to snazsi nez pak shanet
driver :) Urcite bych dneska nekupoval scanner na LPT, je to IMHO o poznani
pomalejsi

s pozdravem
jarda
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda na pomeranc.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>