zkusenosti se skenery - Genius ColorPage HR6V2 USB

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Leden 14 20:24:53 CET 2002

On Sun, Jan 13, 2002 at 05:55:12PM +0100, jarda.kosulic na centrum.cz wrote:
> Nevim, ktery USB scanner mate na mysli, ale ja mam Genius ColorPage HR6V2 USB
  Tak, jak jsem to myslel, ale neuplne uvedl - 1200CP paralelni, super, OK.
1200CU - nic moc.

> podstatne rychlejsi). Dneska uz je asi prekonan, ale stale se prodava, tusim
  Papirove je PP stejne rychlejsi.

> driver :) Urcite bych dneska nekupoval scanner na LPT, je to IMHO o poznani
> pomalejsi
  Neni to takova traga.
  A vubec, USB je stejne nechutne pomaly, dokonce opravdu papirove pomalejsi.
Pokud jde o rychlost a tak, SCSI rulez...

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz