Pridavani HW do RH 7.1

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Leden 14 21:55:03 CET 2002

> Dobry den.
>
> Mam RedHat 7.1. Muj problem spociva v tom, ze neumim v Linuxu pridat
> HW. Napriklad: Nainstaloval jsem linux s 1 PCI sitovkou a po
> instalaci jsem chtel pridat druhou PCI sitovku. Po spusteni si Linux
> novy hardware nasel, a pridal si ho do seznamu modulu. Bohuzel jsem
> ale patricny modul nemel nainstalovany, takze sitovka nejela. Nevedel
> jsem, jak tam ten modul dostat. Proto jsem cely pocitac
> preinstaloval. Pri inslalaci si instalator patricny modul nahral. Mam
> proto otazku. Kde si mam takovy modul v tomto pripade opatrit? Je to
> [...]

Plug'n'play obstarava kudzu
Pokud mate default jadro z distribuce, tak musi obsahovat vetsinu modulu.
U sitove karty pci  - pokud nemate potrebny modul, zkuste ji rozchodit treba
jako ne2k-pci.
ISA sitovka pojede pravdepodobne s modulem ne

instalace modulu - man insmod

Pro nakonfigurovani sitovky Vam bude vyhovovat netconf (soucasti balicku
linuxconf)

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu