Prijemny editor pro PHP na Linux

PERPETUM info na perpetum.cz
Pondělí Leden 14 23:43:18 CET 2002

Mate nekdo tip na dobry editor pro psani PHP? Na PC jsem byl zvykly na
PHPed, na Linuxu jsem zatim na podobny softik nenarazil.
Jinak jasne ze to jde psat v jakemkoliv editoru, ale ja bych od editoru
pro programovani ktere me zivi potreboval:
- cislovani radek
- pokud je radek delsi nez stranka tak aby se 'virtualne' zalomil ale
cislovani radek aby to stale bralo jako jeden radek
- zvyraznovani syntaxe
- doplnovani PHP prikazu podle rozepsaneho textu
- prijemne a prehledne ovladani! To mi zatim vetsina editoru nenabizi -
nemuzu si pomoci, ale vetsina 'spickovych editoru' na Linuxu mi
pripominaji editor Amosu (amigiste pochopi) - plno hezkych funkci ale
ovladani diametralne odlisne od ostatnich programu.
- moznost primo spustit z editoru samotne PHP by taky byla fajn, ale to
uz si vylozene vymyslim...

Diky za tip. Jo, mam Suse 7.3

    Petr