ISDN na 2lines Fritz :(

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Čtvrtek Leden 31 12:01:43 CET 2002

SuSE.Linux na seznam.cz wrote:

> V SuSE 7.1 cz na jadre linux-2.4.0-4GB
> ======================================
>
> * pomoci td-driver11.tar >>> pri zadani "./install"
> invalid kernel version... found 2.4.0-4GB, expected: linux-2.4.0-4GB
>
> Co s tim ???
>
> Dekuji - Petr Novak (SuSE.Linux na seznam.cz)

> product_id ve zdrojakach se sice modul natahl, capiinfo vypsalo cast
> informaci z modemu, ale pak vytuhlo a stejne tak i pppd s capipluginem v
> okamziku pred vytacenim.

> pro tento modem (uvedeno jako driver pro Teledat USB 2 a/b) a s tim jsem to
> [...]

Ja jsem nad tim nedavno zvitezil. Domnivam se, ze verze pro suse 7.3 je
divna (nevyznam se v C threadech) a me pomohlo, pouzit verzi pro 7.2.
Chodi mi to jak v SuSE 7.2, tak v RedHatu 7.1 (podobne, jako je vyse
zmineno, tj. po doplneni __udivdi3 a po prepsani USB identifikace
na 0x2800. Tj. pro SuSE je to nejdriv potreba poprekladat, protoze
tam je rovnou binarka (tedy s 0x2000). Dal byl v tom SuSE pri prekladu
problem s modversions a s nastavenim spravneho include, coz ale
pri prekladu napsal, napsal, co se ma delat a zafungovalo to.

Chystam (doufam, ze co nejdrive) nejaky detailnejsi popis, jak nad
tim (v RedHatu) zvitezit (dokud si to jeste pamatuji).

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz