Priserne pomaly ServeRAID ?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 15 01:59:20 CET 2002

Takovy ranni dotaz,

nainstaloval jsem RH 7.2 (fs ext3) na IBM xSeries 232. Má to v sobě
ServeRAID-4 Ultra-160 SCSI , ale asi mám nějakou chybu v konfiguraci.

Při instalaci (RAID pole) jsem zvolil defaultní nastavení pro RAID 5 (se
třemi disky), ale již instalace RH probíhala asi půl hodiny, přesto, že
jsem instaloval méně než polovinu balíčů. Nejprve mě zarazilo, že se
device jmenuje /dev/sda (a ne /dev/md),  ale v dokumentaci píšou, že by
to tak mohlo (mělo) vypadat.

Např. při importu větší databáze do PostgreSQL protože je to _řádově_
pomalejší než normální IDE disk. Disky se točí jako blázen, jako by
hlavičky lítaly ze strany na stranu. Při čtení se to zdá být docela
normální.

Hledal jsem všude možně na internetu, ale nikde jsem neobjevil náznak
řešení.

Nenapadá vás někoho, v čem může být zakopaný pes?

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz

O mapach vime vse: http://www.tmapserver.cz