AVI (DVD) player pro Celeron ?

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Leden 15 09:11:27 CET 2002

>Zdravim...
>v mplayeru? Kolega na TNT2 v mplayeru vzdycky jel v okne. Automaticky mu to
>zvolilo ted uz nevim jake zarizeni, ale jine nez Xv. U mne na GeForce2
MX400
>voli automaticky Xv, ktere je tusim na HW scaling. Jestli jde mplayer nejak
>prinutit k fullscreenu bez Xv, rad se o tom dovim. :-)))

Nejjednodussi je to pres sdl, ale jsou i jine moznosti

mplayer -vo sdl -ao sdl neco.avi    (vo = video vystup, -vo aa je velice
cool)
mplayer -vo help       seznam moznych vystupu
popripade -vm  (zmeni rozliseni monitoru)   nebo -zoom (softwarove)
ale urcite man mplayer pomuze

>Osobne prave v tomto take vidim problem, ma to presne ty same priznaky,
pevna