Prijemny editor pro PHP na Linux

Michal Kreps kreps na dino.ip.fmph.uniba.sk
Úterý Leden 15 09:39:58 CET 2002

Ahoj.

On Tue, 15 Jan 2002, Richard Richter wrote:

> Tohle je slabina. Vicko neni IDE... kdyby to jeste melo moznost jako je ctags
> pro jine jazyky (napr. pro javu) a v gvimku mi to jeste delalo bublinky s
> argumenty metody... tak to nema chybu. Ale to bych chtel moc. (Proc zadne IDE
> nema vi ovladani?)
Vo verzii 6. a tusim uz aj vo verzii 5.6 funguje doplnanie podla slov,
ktore sa nachadzaju v prave editovanom subore a taktiez aj doplnanie podla
slovnika.
Vynikajuca je v tomto VIM 5.6 Reference Guide na
http://www.vim.org/refguide/index.html

		Michal Kreps