Prijemny editor pro PHP na Linux

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 15 07:44:29 CET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 11:43:18PM +0100, PERPETUM wrote:
> Mate nekdo tip na dobry editor pro psani PHP? Na PC jsem byl zvykly na
> - cislovani radek
> - pokud je radek delsi nez stranka tak aby se 'virtualne' zalomil ale
>   cislovani radek aby to stale bralo jako jeden radek
> - zvyraznovani syntaxe
> - doplnovani PHP prikazu podle rozepsaneho textu
> - prijemne a prehledne ovladani! To mi zatim vetsina editoru nenabizi -
> - moznost primo spustit z editoru samotne PHP by taky byla fajn, ale to
>   uz si vylozene vymyslim...
> Diky za tip. Jo, mam Suse 7.3
>     Petr

Nazdar Petře,

všechno, co tady popisuješ, umí VIM. Dělám s ním běžně PHP už od
doby Windows. Grafická verze, tedy GVIM, umí ještě něco navíc, ale
už jsem si zvykl na textovou. Často používané konstrukce mám jako
makra. Spuštění PHP přímo z editoru je rovněž možné. Příjemnost
a přehlednost ovládání je věcí názoru a zvyku.

S EMACSem nemám praktické zkušenosti, ale určitě nabízí totéž.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz