Prijemny editor pro PHP na Linux

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Úterý Leden 15 13:56:16 CET 2002

----- Original Message -----
From: Ing. Vlastimil Pospichal <vpospichal na centrum.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, January 15, 2002 7:44 AM
Subject: Re: Prijemny editor pro PHP na Linux

> Nazdar Petre,
>
> vsechno, co tady popisujes, umi VIM. Delam s nim bezne PHP uz od
> doby Windows. Graficka verze, tedy GVIM, umi jeste neco navic, ale
> uz jsem si zvykl na textovou. Casto pouzivane konstrukce mam jako
> makra. Spusteni PHP primo z editoru je rovnez mozne. Prijemnost
> a prehlednost ovladani je veci nazoru a zvyku.
>
> S EMACSem nemam prakticke zkusenosti, ale urcite nabizi totez.
>
> Bye Kit

Umi!! EMACS umi vse, co chces pro praci s takrka libovolnymi zdrojovymi
kody. Je treba mu dopomoci instalaci, pripadne dopsanim si vlastnich scriptu
a definicnich souboru (jsou v jazyce LISP). Nechci rozpoutavat flamewar mezi
uzivateli vi, vim a EMACSu, ale me nejlepe sedi prave EMACS (Esc Meta Alt
Shift Ctrl :-)))))

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz