AVI (DVD) player pro Celeron ?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 15 10:14:58 CET 2002

> SDL je to knihovnicka z www.libsdl.org nebo tak nejak ? A to ostatni
> mi ponekud nic nerika.

gl a gl2 su zaujimave len ak mas mesu alebo inu openGL kniznicu a ta
podporuje tvoju grafiku a tvoja grafika ma rychle zobrazovanie textur
(mplayer meni texturu na doske /z pohladu open GL/)

dgb??? ak je to preklem tak bolo myslene DGA co musi podporovat xserver
a pozostava z preskocenia X-servera a kresli sa  priamo do grafickej
pamete.

> Jeste nekdo psal XV - takovy znam prohlizec obrazku, ale to asi neni
> ono, zejo ?

velku cast strojoveho casu zabije procesor prevodom CMYK alebo podobneho
formatu do RGB. preto je v Xfree 4.x.x takzvana XV extenzion. ak ju
nahodou vasa karta podporuje mate stastie a tento prevod spravy graficky
chip.

 --
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"