AVI (DVD) player pro Celeron ?

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Leden 15 11:30:20 CET 2002

Vaclav Peroutka wrote:
> Napise mi to "mate pomaly system pouzijte -framedrop nebo RTFM" - pouzil
> jsem oboji ale ten manual je skutecne FM, jsou tam jenom zakladni veci...
>
> Mimochodem, zkousel jsem prehravat i pod xmms - chovalo se to zcela
> stejne, tzn. okno pres celou obrazovku a uprostred (aspon ze uprostred a
>   ne nekde v rohu) maly film.
>
> To bude asi tim, ze pouzivam -vo=x11, zkousel jsem xv, ale to mi padlo
> na papulu, asi ho tam nemam, zejo ?

Ano, to je tim -vo x11, x11 alespon pokus si dobre pamatuji, neumi scaling
(natahovat obraz), takze prehrava v 1:1. Zkuste -vo sdl (po nainstalovani
SDL z www.libsdl.org), nebo -vo xv (tohle myslim pozaduje XVideo extension,
jestli ji vase Xy a vase karta podporuje zjistite treba pomoci "xdpyinfo |
grep XVideo".

S pozdravem,
Lada Strojil

--