multimedialni klavesnice Samsung

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Leden 15 11:03:05 CET 2002

Kamil Toman wrote:

>                                   ou kombinaci ctrl + alt + neco nebo taky
uz nic)

> Zajimave, zkousel jste to pod cistymi Xy (bez wm) s vhodnou klavesnici
> (napr. pc105)? Kdyby ty klavesy totiz pouzivaly stejny keycode, tak by
> vubec nebylo poznat, kterou klavesu jste zmackl - to mi prijde trochu
> nesmyslne.

 pc105 neni vhodny model pro multimedialni klavesnice. S pc105 mi na tehle
moji co-ja-vim-jak-se-tohle-z-Ciny-jmenuje ty klavesy nahore nefunguji, kdyz
nastavim model microsoftpro, tak uz jdou (pri testovani v 'xev' musi psat i
nenulovy keysym, nejenom keycode).

> V KDE ty klavesy prozatim vyuzivat nejdou, KDE filtruje vsechny
> klavesove symboly, ktere nezna. Duvod nevim, pod ostatnimi prostredimi
> funguji normalne (gnome, wmaker, icewm...)

 Ty klavesy filtruje Qt, ne KDE. Da se to obejit tak, ze se multimedialni
klavesy namapuji na F13,F14... (tj. napr. xmodmap -e "keycode 234=F13"), pak
jdou i v KDE . Snad uz to brzy pujde i bez tohohle premapovani.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli