multimedialni klavesnice Samsung

Kamil Toman ktoman na email.cz
Úterý Leden 15 09:35:45 CET 2002

jarda.kosulic na centrum.cz wrote:

> vsech 20 multimedialnich tlacitek podle xevu posila jeden keycode a to 115
> stejne jako windowsi tlacitko pro menu (to mezi ctrl a alt) a k tomu jeste
> nake dalsi veci (vetsinou kombinaci ctrl + alt + neco nebo taky uz nic) Nasel
> jsem Googlem nakou starou diskusi o teto klavesce, ale skoncila u
> konstatovani, te to posila to co jsem pred chvili rikal :( Nevite, co s tim,
> jak to vyresit? (nepodarilo se nekomu tuto klavesku rozchodit?)

Zajimave, zkousel jste to pod cistymi Xy (bez wm) s vhodnou klavesnici
(napr. pc105)? Kdyby ty klavesy totiz pouzivaly stejny keycode, tak by
vubec nebylo poznat, kterou klavesu jste zmackl - to mi prijde trochu
nesmyslne.

> a druha vec, kdybych mel ty keycody (jako ze nemam), tak jak to v KDE vyuzit?
> dival jsem se do control panelu na klavesove zkratky, ale moc moudry z toho
> nejsem (jak vyuzit VolUp, VolDown...)

V KDE ty klavesy prozatim vyuzivat nejdou, KDE filtruje vsechny
klavesove symboly, ktere nezna. Duvod nevim, pod ostatnimi prostredimi
funguji normalne (gnome, wmaker, icewm...)