debian a cestina

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Úterý Leden 15 12:07:59 CET 2002

Ciao

jasne, je potreba tam dat Unicode, nebot mixovat ceske iso8859-2
s francouzskymi iso8859-1 (nebo ted spis iso-8859-15) jinak nejde.

Ja jsem to ovsem zkousel a podle (napriklad) toho Radovanova navodu
skutecne nastavite co je popsane a skutecne to i funguje,, ale celkove
je to nepouzitelne (vratil jsem se zase k  iso-8859-2):

* xterm funguje ale rxvt, nebo muj oblibeny aterm ne
* emacs funguje (vi mozna taky), ale jmacs, xedit ne
* unicode us mezinarodni funguje, ale pouzivat ji je tezka pakarna
  (ja pisu cesky velmi zridka a tezko se me na neco noveho zvyka)
* + nefunguje polovina dalsich aplikaci...

Jinak receno debian (a zrejme i dalsi distribuce) jsou zatim na
uniocde spatne pripravene predevsim proto, ze zatim nikdo neopravil
ty tuny stareho SW a zatim nejsou napsane ty jine tuny toho noveho SW
ktery s tim pocitaji.

Nebo jsem neco prehledl?

FH