Priserne pomaly ServeRAID ?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 15 13:00:19 CET 2002

On Út, 2002-01-15 at 10:51, Jan Kasprzak wrote:
> Pavel Lisy wrote:
> : Při instalaci (RAID pole) jsem zvolil defaultní nastavení pro RAID 5 (se
> : třemi disky), ale již instalace RH probíhala asi půl hodiny, přesto, že
> : jsem instaloval méně než polovinu balíčů. Nejprve mě zarazilo, že se
> : device jmenuje /dev/sda (a ne /dev/md),  ale v dokumentaci píšou, že by
> : to tak mohlo (mělo) vypadat.
>
> 	/dev/md* je softwarovy RAID. HW RAID se tvari jako "virtualni"
> SCSI disk. O tom je to "HW" ve slovnim spojeni "HW RAID".
>
> 	Jinak RAID-5 je notoricky znamy pomalym zapisem, zejmena pokud
> [...]

Tak jsem vypnul zurnalovani (ext2 misto ext3) a najednou jsou disky
uplne zticha a vse je vyrazne rychlejsi. Ted je to asi v normalu (zda se
mi to mirne pomalejsi, nez na ide)
Asi si udelam presnejsi testy, ktere sem pro zajimavost poslu)

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz