AVI (DVD) player pro Celeron ?

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Úterý Leden 15 15:47:33 CET 2002

>Zeby ti chybal gatos? Chod na http://gatos.sf.net, stiahni binarky "ati.2" a
>nainstaluj (alebo stiahni CVS XF86, CVS DRI a CVS gatos a vsetko skompiluj
>:-))

Tohle mi take dlouhou dobu chybelo, ted uz to funguje naprosto skvele :)
Jenom mam nejak moc agresivni cervenou barvu :( Ale to muze byt i
monitorem, je nejaky pujceny a cervena neni zrovna barva, kterou bych na
nem krom filmu vidal nejak casto.

>Inac podla mna aviplay je na divxy kvalitnejsi ako mplayer a to hovorim lebo
>viem ako su naprogramovane. Neberte to ako flejm, ale jednoducho synchronne v
>jednom threade sa to neda dostatocne kvalitne. Ked mas rychle CPU tak to moc
>neva, ale ked je to naknap tak to trha.

Aviplay jsem chtel vyzkouset, tak jsem si stahl nejprve binarky a pote
prekompiloval sam... oboji dopadlo stejne -- otevre se mi v Qt okno, vyberu
soubor, do xtermu to zacne hazet spoustu informaci o inicializaci, probehne
inicializace zvuku (podle vseho uspesne) a v okamziku, kdy by to nejspis
melo vyhodit obrazovkovy vystup, tak se to zasekne a jde to jedine killnout
:(

Kdyz jsem to zkousel prohnat pres gdb, tak to skoncilo nekde ve smycce na
synchronizaci threadu. (bohuzel ted nemam ten stroj k dispozici, snad az
vecer). Nevite nekdo co s tim?

System: RH7.0, poruznu aktualizovany, k6-2/450, 256mb ram...

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1