AVI (DVD) player pro Celeron ? - VYRESENO

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Leden 16 09:42:25 CET 2002

Takze jsem to vsechno dal dohromady a vysledky jsou nasledujici:

Pocitac Celeron 433, 288MB RAM, ATI Xpert 98, Linux RH6.2 puvodni jadro,
gcc 2.95.3

1. krok - instalace sdl na puvodni XFree3.3.6 - konecne fullscreen, ale
strasne pomaly pocitac, vypadava zvuk
2. krok - mplayer s podporou DGA - zasekla se klavesnice, kompletne,
pomohl az reset
3. krok - upgrade XFree na 4.1.0 - porad s sdl, je to rychlejsi, ale
porad to neni ono, xv porad nejde
4. krok - instalace Gatos - konecne fullscreen jak ma byt! Xv jede jako
dabel, presne takhle jsem si to predstavoval.

Jedina kanka na krase jsou glitche ve zvuku pri vetsim objemu basu (
takove chrochty), ale z toho podeziram primo ten film, protoze to dela
pri jakekoli velikosti snimku. Se SB Live by problem byt nemel.

Az bude vice casu, vyzkousim jeste Aviplay, vlc, xmms a dam vedet.

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer