Priserne pomaly ServeRAID ?

Masin, Vladimir masin na lfhk.cuni.cz
Úterý Leden 15 18:10:48 CET 2002

IBM řadiče mají defaultně nastavenou cache na Write-Through, coz neni
zejm. pro RAID-5 vykonove idealni.
Pokud mate server na UPS and/or cache zalohovanou baterii na radici
tak muzete pomoci toho SW na CD prepnout rezim cache na Write-Back,
to docela pomaha.
Dalsi moznost je laborovat s velikosti bloku (stripe) podle hlavniho
pouziti
serveru - vetsi bloky pro fileserver, mensi pro databaze.

       Vladimir Masin
       LF UK Hradec Kralove
       masin na lfhk.cuni.cz