Priserne pomaly ServeRAID ?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 15 18:29:13 CET 2002

On Út, 2002-01-15 at 18:10, Masin, Vladimir wrote:
> IBM řadiče mají defaultně nastavenou cache na Write-Through, coz neni
> zejm. pro RAID-5 vykonove idealni.
Jaky rezim je tedy optimalni? Jde to prenastavit i pri nainstalovanem
systemu?

> Pokud mate server na UPS and/or cache zalohovanou baterii na radici
> tak muzete pomoci toho SW na CD prepnout rezim cache na Write-Back,
> to docela pomaha.
> Dalsi moznost je laborovat s velikosti bloku (stripe) podle hlavniho
> pouziti
> serveru - vetsi bloky pro fileserver, mensi pro databaze.
Hlavni problem jsem odstranil vypnutim zurnalovani (prechodem z ext3
zpet na ext2), ale budou se tam pouzivat jak velka GIS data sdilena pres
SAMBU, tak  postgreSQL databaze. Takze tezko rict jak to nastavit.

Ale jak rikam, to nejhorsi je jiz doufam za mnou. Jeste zkousim prelozit
nejnovejsi stabilni jadro 2.4.17, jestli se to zlepsi i pro zurnalovani

Pavel Lisy
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz