logovani informaci o mailech

Bradman bradman na seznam.cz
Úterý Leden 15 15:02:02 CET 2002

Jiri Kratochvil wrote :

>Zdravim,
>   pouzivam postfix. Server bude slouzit jako relay host pro dalsich
>3-10   serveru a bude dale tyto zpravy preposilat na dalsi server (dany
>server je nastaven pouze pro prijem z naseho serveru).
>Potrebuji nasledujici vec: pokud bude adresa ve tvaru cislo.user na domena
>(jedna se hlavne o to cislo) potrebuji zalogovat nasledujici informace:
>adresu prijemce, odkud zprava prisla (server) a subjekt zpravy (ma
>predem definovany format).
>   Problem je v tom ze se nedaji pouzit aliasy (pokud spravne ctu manual
> [...]

Taky zdravim,
ja bych tento problem resil pomoci Perloveho scriptu (pokud umite Perl)  nebo
v jakemkoli jinem jazyce. Do toho scriptu se napise :
pokud cislo je takovehle , uloz cast hlavicky (s pozadovanymi udaji - adresa
prijemce...atd. jak jste psal) do urciteho logovaciho souboru. Pokud ne,
nezapis nic. Pricemz by se script spoustel pri prichazeni zprav.
Je to jenom teoreticka rada, ale zda se mi proveditelna a docela jednoducha.
Nic jineho me ted nenapada.

mejte se
Bradman

"STOP buying GARBAGE , try LINUX !!!"