logovani informaci o mailech

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Leden 15 21:52:15 CET 2002

> ja bych tento problem resil pomoci Perloveho scriptu (pokud umite Perl)
nebo
> v jakemkoli jinem jazyce. Do toho scriptu se napise :
> pokud cislo je takovehle , uloz cast hlavicky (s pozadovanymi udaji -
adresa
> prijemce...atd. jak jste psal) do urciteho logovaciho souboru. Pokud ne,

No, slo by to, ale jen pro prichozi postu. Navic by to asi netrivialne
zatezovalo system (jak kdosi pred casem podotkl, mnoho perlu je serverova
smrt). V tomhle pripade bych asi procmailem sypal maily na jednu hromadu v
kopii a tu pak prochazel offline nejakym dalsim procesem. Navic to neresi
_odchozi_ postu (pokud si spravne pamatuju, pisatel chtel resit i odchozi
smer). Popravde me nenapada, ja resit odchozi smer (pokud si nechce napsat
nejaky wraper pred skutecneho postaka)

Z.M.