Problémy s konfigurací SuSE 7.1

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Úterý Leden 15 23:55:15 CET 2002

Ahoj všem !

Prosil bych o pár potřebných rad (nějaký step-by-step nebo howto) do linuxu; konkrétně mám SuSE 7.1 cz. Po týdnech trápení (různe nastavování, kompilace jádra, načítání modulů) jsem usoudil, že už nevím kudy kam a proto se obracím na tuto konferenci.

1) Jak sprovoznit ISDN terminál - Fritz! ISDN na 2lines Český Telecom (je podobný [ovladači] Fritz!X USB a Fritz!X USB v2.0). Ovladače jsem tahal odtud, ale už jsem je nerozfungoval. (Tahal jsem odtud ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzx.usb/ a ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzxusb.v20/)

2) Jak sprovoznit integrovanou zvukovku SiS 7012 (založenou na AC97 2.1 compliant - snad) na desce ECS K7S5A ? Našel jsem, že by to mohlo jít pomocí OSS, ale už se mi to nepodařilo sprovoznit. (Tahal jsem odtud http://www.opensound.com/download.cgi)

3) Když chci sprovoznit VMWare Workstation 3.0 s Windows 2000 na virtuálním disku tak, abych oba systémy propojil přes Sambu (abych mohl nahrávat dat Linux > Windows ale i Windows > Linux - normálně sdílet na lokálním počítači všechny soubory a adresáře read-write), jak to správně nakonfigurovat ? Co z toho je třeba a co je zbytečné ? Nevím co si vybrat (při konfiguraci vmware-config.pl) a tudíž mi to nefunguje.
    Potřebuji k tomu NAT ?
    Potřebuji k tomu hosty-only network ?
    Potřebuji k tom bridged network ?
    Potřebuji k tomu private subnet ?

4) Existuje ještě něco jako VMWare a Win4Lin kromě (http://bochs.sourceforge.net/getcurrent.html) kvalitního a zadarmo, aby pod tím koretně fungovaly Win2k, XP a popřípadě Win98 a Win95 ?

Děkuji mockrát za odpověď SuSE.Linux na Seznam.cz