Problémy s konfigurací SuSE 7.1

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Leden 16 08:00:03 CET 2002

Navod pro instalaci ISDN terminalu Fritz je zde -- http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/hvogel_fritz2.html (pripadne se podivejte i na anglickou verzi dokumentu, kde mohou byt pripadne novejsi informace)

http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/thallma_sndneu_71.html.

> 3) Když chci sprovoznit VMWare Workstation 3.0 s Windows 2000 na virtuálním disku tak, abych oba systémy propojil přes Sambu (abych mohl nahrávat dat Linux > Windows ale i Windows > Linux - normálně sdílet na lokálním počítači všechny soubory a adresáře read-write), jak to správně nakonfigurovat ? Co z toho je třeba a co je zbytečné ? Nevím co si vybrat (při konfiguraci vmware-config.pl) a tudíž mi to nefunguje.
Hmpf, a nestačilo by do /etc/fstab dopsat treba
/dev/hda1    /windows/C    vfat    defaults   0  0
(a samozrejme vytvorit tento oddil) pro sdileni dat toto zcela staci. Viz referencni prirucka strana 414

> 4) Existuje ještě něco jako VMWare a Win4Lin kromě (http://bochs.sourceforge.net/getcurrent.html) kvalitního a zadarmo, aby pod tím koretně fungovaly Win2k, XP a popřípadě Win98 a Win95 ?
Jak moc "korektne" by to melo byt?:-) Zkuste se podivat na projekt wine

--
S pozdravem,
Petr Kania