initlog

Středa Leden 16 01:44:13 CET 2002

On Mon, 14 Jan 2002, Arthur Jenčovský wrote:

> Zkoumal jsem scripty RedHatu a zjistil, že se v nich některé programy
> spouští přes initlog...
> Nepodařilo se mi ale najít v manuálových stránkách, kam vlastně initlog ty
> informace zapisuje a nebo jak se k nim dá dostat.

initlog vystup spoustenych programu vypisuje na standardni (chybovy)
vystup s tim, ze kopii posila do syslogu (s parametry urcenymi
konfigurakem). Pricemz ma takovou vychytavku, ze kdyz syslogd nefunguje,
tak spusti minilogd, ktery si sedne na /dev/log a veci tam poslane
schovava do te doby, nez se pusti opravdovy syslogd.