multimedialni klavesnice Samsung

jarda.kosulic na centrum.cz jarda.kosulic na centrum.cz
Neděle Leden 13 18:03:00 CET 2002

nedavno se tu probiraly multimedialni klavesky, tak jsem si rikal, ze zkusim
konecne rozchodit sveho Samsunga, protoze me tam tech 20 krasnych zbytecnych
tlacitek zacina rozcilovat, ale uspech se nekonal:

vsech 20 multimedialnich tlacitek podle xevu posila jeden keycode a to 115
stejne jako windowsi tlacitko pro menu (to mezi ctrl a alt) a k tomu jeste
nake dalsi veci (vetsinou kombinaci ctrl + alt + neco nebo taky uz nic) Nasel
jsem Googlem nakou starou diskusi o teto klavesce, ale skoncila u
konstatovani, te to posila to co jsem pred chvili rikal :( Nevite, co s tim,
jak to vyresit? (nepodarilo se nekomu tuto klavesku rozchodit?)

a druha vec, kdybych mel ty keycody (jako ze nemam), tak jak to v KDE vyuzit?
dival jsem se do control panelu na klavesove zkratky, ale moc moudry z toho
nejsem (jak vyuzit VolUp, VolDown...)

s pozdravem

jarda
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda na pomeranc.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>