upgrade xfree v debian 2.2r4

Středa Leden 16 11:39:08 CET 2002

On Wed, Jan 16, 2002 at 10:55:51AM +0100, Marek Blasko wrote:

> to neva na RH som to robil pernamentne.

> no dselect je podla mna dost zufali ale nemal som problem ho zvladnut.
>
> ale verni svojmu zvyku z RH kde som pouzival len rpm som presedlal na
> dpkg a som spokojni (az na male vynimky konkretne dpkg -l mi usekne meno
> abi mu to vyslo do tabulky a ja neviem ako ho donutit abi pisal cele
> meno)

Tak s tymto mam uz na RH problemy. Uz som si zvykol, ze si vsetko
zabezpeci sam.

Pokial ide o zistenie, ktore balicky su nainstalovane, tato informacia
sa nachadza v subore:
/var/lib/dpkg/status
Treba si napisat nejaky jednoduchy filter na vypis. Dalo by sa zacat asi
odtialto:

perl -e 'while( <>){ if(/^Package:/){ chomp $_; print $_,"\t";}else{
  print $_ if( /^Status:/);}}' < /var/lib/dpkg/status

A samozrejme prefiltrovat to cez grep a hladat co potrebujete.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...