Pomoc se skriptama na pripojeni firmy pres PPP

Kučera Petr Petr.Kucera na autocont.cz
Středa Leden 16 12:39:25 CET 2002

Zdravim,

jsem bohuzel v casove tisni,tak bych se chtel nekoho zeptat,kdo pripojoval nejakou firmu pres modem k internetu
jestli by mi nehohl poradit.Jako mail server ma rozbehnuty Postfix,proxy dela Squid,postu bude stahovat fetchmail,
jako demona na pripojeni jsem uvazoval o diald.Jde mi o to,aby kdyz da nekdo pozadavek na nejakou stranku v internetu
aby se provedlo pripojeni,po nejakym casem kdy je linka volna,se to odpojilo,stahovani a posilani bych asi dal do cronu treba kazdou hodinu,nebo aby se snazil stahnout a poslat kdyz je linka UP.Rad bych na vsechno prisel sam,ale zakaznik to chce mi t zitra hotovy,ta nemam moc casu na metodu pokus - omyl.

Predem dekuji za jakekoliv info.

Petr Kučera
AutoCont CZ a.s., pobocka Ceske Budejovice
Branisovska 2, 370 05 Ceske Budejovice
e-mail : petr.kucera na autocont.cz <mailto:petr.kucera na autocont.cz>
telefon : 038/5346606 /122
fax : 038/5346083