Jaky textovy www prohlizec dokaze automaticky redir?

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Leden 16 13:22:49 CET 2002

Nepoznam nic take, ale zda sa mi to zbytocne.
Naco by to bolo dobre? Jedine tak na zatazenie
internetovej linky. Ak niekto potrebuje po kazdom
vygenerovani html stranky nejaky refresh ma to riesit
priamo v html kode napr. pomocou HTTP-EQUIV:

Tomuto vie porozumiet aj lynx a spavi refresh po 300 sekundach.

Igor