Jaky textovy www prohlizec dokaze automaticky redir?

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 16 14:09:07 CET 2002

On 16/01/2002, Kilian Igor wrote:

> Nepoznam nic take, ale zda sa mi to zbytocne. Naco by to bolo dobre?
> Jedine tak na zatazenie internetovej linky. Ak niekto potrebuje po
> kazdom vygenerovani html stranky nejaky refresh ma to riesit priamo v
> html kode napr. pomocou HTTP-EQUIV:
>
> Tomuto vie porozumiet aj lynx a spavi refresh po 300 sekundach.

Muj lynx (2.8.1rel.2 a 2.8.4rel.1) tomu sice porozumi, ale jak uz tu
bylo zmineno v jinem threadu, presmerovani neprovede, pouze na zacatek
stranky prida info a odkaz.

Jediny textovy prohlizec, ve kterem jsem dosahl opravdu provedeni
presmerovani je w3m, ktery musi byt ovsem spravne zkompilovany a refresh
je navic v konfiguraci defaultne zakazany.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka