zkusenosti se skenery - Genius ColorPage HR6V2 USB

Jarda Kosulic jarda na pomeranc.cz
Úterý Leden 15 19:30:04 CET 2002

Dne po 14. leden 2002 20:24 jste napsal(a):
>   Neni to takova traga.
>   A vubec, USB je stejne nechutne pomaly, dokonce opravdu papirove
> pomalejsi. Pokud jde o rychlost a tak, SCSI rulez...

A co takhle IEEE-1394 (aka FireWire aka iLink :) dal bych si rict :))

jinak v "papirovych" cislech se moc nevyznam, bohuzel nemam moznost otestovat
dva jinak stejne skenery v provedeni LPT a USB, takze s timhle koncim. Ale
jeden paralelni skener jsem mel a bilo se mi to se zipkou a s tiskarnou (HP).
To jsem ale jeste mel Windows, v Linuxu nevim, mozna by to fungovalo.

jarda
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda na pomeranc.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>