Click to focus/Follow mouse

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Středa Leden 16 20:59:35 CET 2002

On Fri, 11 Jan 2002 19:41:03 +0100, "Peter Surda"
<shurdeek na panorama.sth.ac.at> wrote:

> Mari sa mi ze existuje nejaky program, nejako "xmouse", ktory umoznuje
> focus follows mouse a mozno ze aj autoraise pod MS-OS. Ale na GUI
> windowsu mi viac vadi ze nevie "snap to border" = pritahovanie okienok
> navzajom a k okrajom (nemam cas travit hodiny posuvanim okienok po
> pixeloch) a defaultne nevie ani virtualne desktopy (na linuxe mam
Kdyz uz jsme u virtualnich desktopu na windows, objevil jsem nadherny
programek X-Desk (web nevim, ale zkuste google). 6 virtualnich desktopu
sice neni zminovanych 20 :-O ale porad lepsi nez jeden.

MZ

--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/