MySQL a Cestina

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 17 10:55:13 CET 2002

On 17/01/2002, Karel Zak wrote:

>  Je treba bojovat s pachuti minulosti.... nebylo by lepsi lidem rikat
>  delejet korektni stranky s

> charset=iso-8859-2">
>
> na mislo pouzivani bastlirskych zalezitosti jako jsou ruzne kodovace?

Mam k tomuhle tagu silny odpor. Duvody necht si kazdy zajemce najde v
archivu. Souhlasim s tim, ze by tohle melo byt reseno jinak a jinde, ale
definovani content-typu uvnitr HTML je proste zverstvo.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka