MySQL a Cestina

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 17 11:31:02 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 10:55:13AM +0100, Michal Krause wrote:

> Mam k tomuhle tagu silny odpor. Duvody necht si kazdy zajemce najde v
> archivu. Souhlasim s tim, ze by tohle melo byt reseno jinak a jinde, ale
> definovani content-typu uvnitr HTML je proste zverstvo.

 Dobra :-) Netrvam na tom, ze to musi byt <meta>, ale jde o to, aby
 zobrazeni stranky, bylo zalezitosti jen a pouze klienta a aby se
 nikde na ceste k nemu nekonalo nejake predzvykani dle jeho soukromych
 potreb.

 Co se tyka nastaveni toho kodovani tak v napr. XML to take je soucasti
 vlastniho souboru a ne "neceho" co s tim souborem zachazi. Stejne
 nekde musi byt uvedeno v jakem kodovani je ten soubor. Bud je to v
 nem a nebo si nekde musite udrzovat prehled o tom v jakem soubou co
 je (a nebo globalne to mate v nejakem konfiguraku). Vzdy to nekde
 musi byt zaznamenano a udrzovano.

 Ostatne predstava, ze ulozim na strane klienta soubor a uz nebudu
 nikde mit informaci o jeho kodovani (protoze to treba bylo soucasti
 HTTP) take neni nijak vabna.

 Myslim, ze jako vse i toto ma dve strany mince, ale csacek -- ac drive
 svuj vyznam mel -- je dnes cesta nikam (zvlaste pak pro vicejazycne
 aplikace) a je urcite dobre to lidem rikat.

        Karel

 PS. ostatne root.cz produkuje HTML s <meta> a content-type a autor
     asi nejaky duvod ma, coz? :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/