Extremne zatizeny postfix

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Leden 17 11:31:48 CET 2002

:> ->        SMTP server je niekde v trubkach
:> ->        USER na MAIL je niekde z honolulu
:> ->        Errors-To: je nastavene na Teba ..
:>
:> ci to je Errors-To, pochybujem, pokial som to pochopil tak prave envelope
:> sender spamov je na dotycnej masine neexustujuci user.

ja som to pochopil inak prave preto, ze sa to stava aj nam ( t.j v
Errors-To figuruje adresa nasho stroja s neexistujucim userom stylu
sdfsdqweqwe na domain )

:> -> samozrejem, ze si mailer kontroluje, ci adresa v Errors-To: existuje, a ak
:> -> nie, tak to odmietne .. ale mam pocit, ze cloveka trapilo zrovna zdrzanie
:> -> pri tom odmietnuti a to, ze mu to zvysuje load ..
:>
:> mailer to nekontroluje, teda aspon podla toho co som kukal u kolegu
:> postfix, tak nie.

myslel som to tak, ze kontroluje, ked sa tie errors vracaju, lebo vtedy sa
to snazi dosypat k Tebe .. a uplne najkrajsie je, ked nejaky _prudky_
Ynteligent kvoli tomu na nas posle flood, pritom sme v tom uplne nevinne ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying