Extremne zatizeny postfix

David Olszyñski hisaak na ysoft.cz
Čtvrtek Leden 17 16:35:22 CET 2002

On Thu, 17 Jan 2002, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> ->        SMTP server je niekde v trubkach
> :> ->        USER na MAIL je niekde z honolulu
> :> ->        Errors-To: je nastavene na Teba ..
> :>
> :> ci to je Errors-To, pochybujem, pokial som to pochopil tak prave envelope
> :> sender spamov je na dotycnej masine neexustujuci user.
>
> ja som to pochopil inak prave preto, ze sa to stava aj nam ( t.j v
> Errors-To figuruje adresa nasho stroja s neexistujucim userom stylu
> sdfsdqweqwe na domain )

Ano, presne takto jsem to myslel. Samozrejme to je jen cast. Chtel
jsem tim jen priblizit cely problem, ktery je v tom, ze tam proste chodi
obrovske mnozstvi zbytecnych veci.

Pisu ale hlavne proto, ze jsem otestoval to rozdeleni ip adres do nekolika
retezcu a funguje to! Zatim uz se to par dni drzi kolem 13000 blokovanych
ip adres a jede to skvele. Takze jeste jednou vsem dekuji za pomoc.

Trosku me zklamalo, ze postfix na tyhle problemy nema moc dobre
mechanismy. Podle toho, co jsem si precetl treba o eximu, nema vlastne
nic. :-( Na postfix.org se ale pise, ze minimalne na omezeni pripojeni
z jedne ip adresy se pracuje.

David Olszynski