Supertrak SX6000

Juraj Macica jurom na microstep-mis.com
Čtvrtek Leden 17 16:41:22 CET 2002

Zdravim,

Potreboval by som pomoc s RAID kartou Supertrak SX6000 ktoru ma instalovanu
firemny
fileserver

Mam dva problemy.

1. kartu mame osadenu so 128 MB RAM (cache)
    pri reboot-e alebo shutdown-e nestaci zapisat na disk a resetne stroj
(alebo halt).

    kazde ukoncenie systemu sposobi nekonzistentnost dat na disku.

2. pacilo by sa mi keby by som mohol / namontovat ako reiserfs alebo ext3
    firma Promise dodava driver len k RH 7.1 (aj ine), ale pdstatne je to ze
tento driver nefunguje s
    RH 7.2 kde je ext3 a nejde mi skompilovat jadro (zo 7.1) s podporov
reiserfs aby boot-ovalo.
    samozrejme na inej partici (data) je reiserfs.
    Ale to sa zavadza ako modul.

Juraj Macica
Microstep-MIS s.r.o.