Supertrak SX6000

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Leden 17 18:17:14 CET 2002

> 1. kartu mame osadenu so 128 MB RAM (cache)
>     pri reboot-e alebo shutdown-e nestaci zapisat na disk a resetne stroj
> (alebo halt).
Stroj urcite neresetuje "ta karta". Urcite se pred resetem zavola sync?

> 2. pacilo by sa mi keby by som mohol / namontovat ako reiserfs alebo ext3
>     firma Promise dodava driver len k RH 7.1 (aj ine), ale pdstatne je to
ze
> tento driver nefunguje s
>     RH 7.2 kde je ext3 a nejde mi skompilovat jadro (zo 7.1) s podporov
> reiserfs aby boot-ovalo.
Na / muzete klidne pouzit reiser taky. Staci, kdyz vygenerujete rrislusny
initrd soubor. Bezne bootuju z parcel formatovanych jak na reiser, nat na
ext3 nebo trebas na xfs, nevidim v tom zadny problem.

Zdenek Mazanec.