Co pouzit na SMTP s podporou SSL

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 17 20:43:16 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 02:38:06PM +0100, hanc wrote:
> Ahoj,
>
> snazil jsem se najit nejake informace o SMTP a SSL. Pop3 i IMAP bych jaks
> taks zprovoznil, ale SMTP mi nejak nejde (spis to neumim).
>
> Mate s tim nekdo nejaky zkusenosti ?
> Je to mozny rozumne nakonfigurovat se sendmailem nebo treba jinym MTA ?
>
> Diky za zkusenosti prip. linky :)

Pouzivam TSL rozsireni na qmailu. Patch naleznete tady:

http://www.esat.kuleuven.ac.be/~vermeule/qmail/tls.patch

Musite si vygenerovat certifikat serveru a volitelne take certifikaty
klientu. qmail pak umi vyzadovat certifikaty u vybranych klientu.

BTW: existuje sendmail na linux.cz !!!

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467