Co pouzit na SMTP s podporou SSL

Jaroslav Snajdr jsnajdr na tinysoftware.cz
Pátek Leden 18 10:56:35 CET 2002

Michal Krause wrote:

> Rekl bych, ze nejjednodussi reseni by mohlo byt pouziti stunnelu (viz
> http://stunnel.mirt.net/). Protokol SMTP by mel byt podporovan a
> rozbehani je pomerne nenarocne (osobne jsem to ale vyzkousel jenom s
> protokoly POP3 a IMAP).

V SMTP se klient vzdy pripojuje na port 25 a SSL zacina teprve prikazem
STARTTLS. Je proto nutna podpora primo v MTA. Stunnel zvladne jen SSL
spojeni na specialni port, ktera jsou pro program pod nim transparentni
a nemusi o nich vedet.

Pokud mate zajem o server, ktery umi SSL/TLS sam od sebe, aniz by bylo
treba neco koumat a nevadi vam za nej zaplatit, doporucuji se podivat na
Kerio MailServer, http://www.kerio.cz/kms.php

-jns