OT:tcltk, problem se zmenou kodovani fontu

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Čtvrtek Leden 17 21:00:30 CET 2002

> Uplne nerozumim tomu, co chcete. Pokud potrebujete
> zobrazovat ceske texty ve widgetech, tak jsou potreba dve
> veci. Jednak priradit font danemu prvku, obvykle
> parametrem "-font blabla-8859-2", nebo, pokud to staci,
> muzete priradit defaultni font cele aplikaci prikazem
>
> option add *font "jmenofontu"

Dekuji za odpoved.
Jde mi o zobrazovani cestiny ve widgetech. Mam label, text
v nem ma hacky carky a zobrazuje se mi to spatne(jako v
kodovani iso8859-2)

V perlu funguje nastaveni -font "-font
blabla-*-*-...-iso8859-2", tohle v tcl nefunguje. Vim ze
lze udelat font "Arial, bold, 12" (nebo tak podobne)
nevedel jsem za to spravne zaridit.

Milan

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."