Framebuffer, dual-head + G450

Robert Kessl kesslr na centrum.cz
Čtvrtek Leden 17 21:34:27 CET 2002

Dobry den,
snazim se zprovoznit framebufferu (lepe receno dualhead) na G450 pro jadro
2.4.5, dival jsem se do archivu, ale nic podobneho jsem nenasel. Snazim se
zprovoznit druhy framebuffer zavedenim prislusneho modulu do jadra
(konkretne matroxfb_g450 a dalsich ktere jsou potreba). Framebuffer mi
zacne fungovat, ale
dual-head ne. V zarizeni /dev/fb1, kde jsem po zavedeni modulu cekal druhy
framebuffer nic neni. lepe receno:

	$ con2fb /dev/fb1 /dev/tty5
	con2fb: cannot open /dev/fb1
po pridani do lilo.conf:
vga=792
append="video=matrox:vesa:440"
mi linux zkousi frekvence, ktere karta nezvladne (take nevim co to 440
znamena - to bylo napsano ve framebuffer-how-to

pri bootu je nalezen jen 1 framebuffer (/dev/fb0), ze zoufalstvi jsem
zkousel zakompilovat podporu pro dual-head do jadra, ale presto nic.

S pozdravem
	Robert Kessl