apache+php

Václav Bazgier bazgier na centrum.cz
Čtvrtek Leden 17 22:03:37 CET 2002

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for
user: 'root na localhost' (Using password: YES)

opet to nejede.zkusil jsem i spustit mysql pod rootem i k
databazi se pripojovat pres root.
vlastnikem /var/lib je root a adresare /mysql a vsech databazi je
user mysql

s pozdravem
Vaclav Bazgier

> Jestli mate pravo root, tak vyzkousejte uzivatele root a
patricne heslo.
> Pokud toto pojede, tak mate bud preklep v heslu nebo problem s
pravy na
> localhostu.
> Zkuste to nejprve teda s tim rootem.

-----